Domeniu: Jurnalism, comunicare și relații publice -> Relații publice
Jurnalism, comunicare și relații publice -> Științele comunicării
Colecție: COLLEGIUM -> Relații publice și publicitate
Număr pagini: 216
ISBN: 978-973-46-1972-6
Tip ediție: broșată
Format: 160x235
An apariție: 2011
Horea Mihai Bădău
Tehnici de comunicare în social media
Stoc epuizat
Social media este un domeniu foarte interesant pentru comunicatori, datorita imenselor avantaje oferite de noile canale de comunicare online, de interactiune sociala si de propagare, partajare sau cautare a informatiilor. Acestea permit unor comunitati extinse de participanti sa produca si sa distribuie texte, fotografii, elemente audio si video, intr-o maniera, cu o viteza si cu rezultate nemaintilnite pina acum in media traditionala. Volumul prezinta cele mai adecvate tehnici si strategii pentru a avea succes in social media si se adreseaza unei game largi de utilizatori, de la persoanele care doresc sa-si faca un blog, un cont de Twitter sau de Facebook pentru comunicarea interpersonala, personal branding sau pentru a ajunge lideri de opinie in spatiul public (studenti la facultatile de comunicare, relatii publice si jurnalism, bloggeri, jurnalisti, toti cei interesati de comunicarea online) pina la persoanele fizice sau juridice care folosesc social media in scopuri de afaceri (companii de servicii, comert, productie, firme de relatii publice si de consultanta politica).
 
24.03 RON
Varianta tiparită
Adaugă in coș
Adaugă la favorite
Sumar
Social media, prezentare succinta • Tehnici de comunicare in blogosfera • Cum procedezi ca sa ai succes in blogging? • Twitter • Tehnici de interactiune pe Twitter • Cum creezi cuvinte care fac buzz (buzzwords) • Cum obtii urmaritori? • Facebook • Strategia de continut • Cum sa fii un bun prieten • Cum sa procedezi pentru a primi like-uri • Strategia de PR in social media • Managementul reputatiei online • Cum sa creezi mesaje virale • Cum obtii sprijinul celor care influenteaza in social media • Comunicatul online de presa • Evaluarea rezultatelor
Despre autor
Horea Mihai Bădău (autor)
Horea Mihai Badau este asistent universitar doctor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti, Catedra de Presa, si presedinte al Asociatiei Consumatorilor de Media (http://horeabadau.wordpress.com). A fost reporter de stiri la Radio Delta RFI si la ziarul Romania libera, redactor‑sef la MediaPro Grup, Mediafax, departamentul de stiri online, realizator de emisiuni la Radio France Internationale, project manager si apoi content manager al portalului www.apropo.ro si a activat in departamentul de publicitate al postului de televiziune Antena 1, iar apoi ca editor si editor coordonator la Realitatea TV.

Recomandari

Parerea cititorilor
mai multe comentarii..
Lasa un comentariu
Trebuie sa fii logat pentru a putea lasa un comentariu. Log in