Înapoi

Generația Z: stima de sine, inteligenţa emoţională, specificul relaţiei profesor – elevi

Știri și lansări
Lansare carte image

Generația Z: stima de sine, inteligenţa emoţională, specificul relaţiei profesor – elevi

Postat de: PROMOVARE
Postat pe data de:
Thu, 25 Mar 2021 14:47:00 +0200 $Date_date $day_
$day_ $month_ $year_

Sâmbătă, 27 martie 2021, începând cu ora 14.00, Georgeta Pânișoară, conf. univ. dr., Universitatea din București, coordonatoarea colecției „Psihologia Copilului & Parenting” va intra în dialog cu prof. univ. dr. Carmen Alina Popa, conf. univ. dr. Cecilia Sas și conf. univ. dr. Monica Liana Secui, de la Universitatea din Oradea, pornind de la volumul Generația Z, coordonat de prof. univ. dr. Elena Bonchiş.

Evenimentul poate fi urmărit live & online pe paginile de Facebook

Editura Polirom: facebook.com/polirom.editura
Georgeta Pânișoară: facebook.com/Panisoara.Georgeta
Academic Parenting: facebook.com/Academic-Parenting

Despre carte
Generația Z, Elena Bonchiş (coord.)
O perspectivă psihologică şi educaţională

Gîndul de a scrie această carte despre generația Z, pe care noi am botezat‑o hic et nunc, a apărut în urmă cu cîțiva ani, dintr‑o nevoie resimțită acut, asemenea multor altora, de a cunoaște, a înțelege specificul unei cohorte născute, crescute și educate într‑o lume globalizată, interconectată digital. Se estimează că această generație, căreia i s‑au dat peste 25 de denumiri, va reprezenta, împreună cu generația Y, aproximativ 70‑80% din totalul forței de muncă pînă în 2025. Acesta este un motiv în plus pentru a descifra profilul ei psihologic. Cum gîndește? Cum memorează, stochează și actualizează informația? Cît de inteligentă este din punct de vedere emoțional? Ce nivel al stimei de sine manifestă? Cum se raportează la școală și familie? Cît de religioasă este? Cu ce vulnerabilități se confruntă? Am încercat în această lucrare, pe de o parte, să înțelegem, să descriem și să explicăm caracteristicile psiho-educaționale ale acestei generații, iar pe de altă parte, să propunem strategii de optimizare a relațiilor cu familia, cu școala, cu comunitatea în ansamblul ei.