Domeniu: Științele educației -> General
Științele educației -> Instruire
Colecție: COLLEGIUM -> Științele educației
Număr pagini: 400
ISBN: 978-973-46-1016-7
Tip ediție: broșată
Format: 160x235
An apariție: 2008
Ioan Cerghit
Sisteme de instruire alternative și complementare. Structuri, stiluri și strategii
Stoc epuizat

Deja un reper in bibliografiile de specialitate, lucrarea se subsumeaza unui domeniu major al pedagogiei, clasificind si discutind noile metode si tehnici utilizate in procesul de invatamint. Concepute pentru a stimula un activism cognitiv autentic la elevi, noile metode sint, in viziunea autorului, complementare cu cele traditionale, alcatuind impreuna cu acestea un continuum didactic, in masura sa confere invatamintului modern avantajul unei sinteze a tuturor bunelor solutii, incercate si validate practic. Volumul se adreseaza studentilor la facultatile de stiintele educatiei sau care urmeaza cursurile unui modul pedagogic, precum si cadrelor didactice.

 

 

9.62 RON
Varianta tiparită
Adaugă in coș
Adaugă la favorite
Sumar
Impactul cunoasterii culturale asupra procesualitatii invatamintului • Procesul de invatamint in perspectiva unor reprezentari multiple • Sisteme comunicationale • Sisteme orientate spre actiune (modele actionale) • Sisteme interactionale: contextuale si situationale • Sistemul sociocentric axat pe interactiunea sociala • Sistemul informational (bazat pe procesarea informatiei) • Procesul de invatamint – interpretari si analize structurale si functionale • Stiluri didactice • Strategii didactice (de instruire) • Activitatea de evaluare in invatamint
Despre autor
Ioan Cerghit (autor)

Ioan Cerghit, profesor universitar doctor, in prezent profesor consultant la Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei a Universitatii din Bucuresti. In perioada 1973‑1977 a detinut functia de prodecan al Facultatii de Filosofie de la aceasta universitate, iar din 1979 si pina in 1990, pe cea de sef al Catedrei de Pedagogie si Psihologie. A fost sef al Laboratorului de Didactica Universitara intre 1984 si 1989, director al Seminarului Pedagogic intre 1994 si 1996 si director al Departamentului pentru Pregatirea Personalului Didactic intre 1994 si 1999. A publicat numeroase articole in reviste sau in volume colective. Este autorul si coordonatorul mai multor lucrari consacrate teoriei educatiei si invatamintului, dintre care amintim: Filmul in procesul de invatamint (1970), Mass‑media si educatia tineretului scolar (1972), Curs de pedagogie (1988), Metode de invatamint (ed. I, 1976; ed. a II‑a, 1980; ed. a III‑a, 1997; ed. a IV‑a revazuta si adaugita, Polirom, 2006), Prelegeri pedagogice (coautor, Polirom, 2001).

Recomandari

Parerea cititorilor
mai multe comentarii..
Lasa un comentariu
Trebuie sa fii logat pentru a putea lasa un comentariu. Log in