An apariție: 2015
Adriana Săftoiu
Cronică de Cotroceni
Ultimele exemplare
Premiul special FFFF pentru o super-carte de non-fictiune, in cadrul Premiilor Superscrieri – editia a V-a
Cartea-eveniment a verii, Cronica de Cotroceni a inregistrat recorduri de vinzari atit pe piata de carte – fiind declarata bestseller Bookfest 2015 –, cit si in online.

Numele Adrianei Saftoiu este prezent in constiinta publica si a specialistilor mass-media mai ales datorita profesionalismului prin care s-a remarcat in anii cind a fost consilier prezidential si purtator de cuvint al Presedintelui Romaniei. Insemnarile sale din jurnal, completate cu numeroase amintiri, reconstituie fragmentar acea perioada din viata autoarei, intr-o vreme cind sperantele renascute ale multor romani se aflau pe un trend ascendent. Iluziile insa nu pot dura o vesnicie. Simple gesturi, evenimente sau scurte schimburi de replici vin sa ne sugereze o alta lume, indeobste nevazuta sub toate fatetele ei, una in care regulile par fluide si imposibil de ordonat, iar deciziile depind prea adeseori de afinitati sau aversiuni greu de inteles.
Scrisa cu nerv, cu un spirit de revolta bine temperat, si bazindu-se pe iscusinta autoarei de a analiza retrospectiv fapte la care a fost martora nemijlocit, cartea Adrianei Saftoiu se constituie astfel intr-o marturie condusa inteligent despre o epoca si citeva dintre personajele ei aflate la putere sau in preajma acesteia, dar si despre ce se poate intimpla atunci cind convingerile personale ajung sa se afle in opozitie cu ale celor din jur.

„Prima mea zi la capatul a zece ani de colaborare cu Traian Basescu a fost vineri, 30 martie. Dimineata a sunat telefonul. Nu imi era greu sa-mi imaginez cine ar fi putut sa fie. N-am raspuns. In sfirsit, eram libera de contract. Apoi, telefonul a sunat din nou. «Te cauta Presedintele», m-a informat bine cunoscuta voce de la secretariat. «Nu mai lucrez la Cotroceni. Poti sa-i spui ca nu am raspuns la telefon.»” (Adriana Saftoiu)
9.99 RON
Varianta tiparită
Adaugă in coș
Adaugă la favorite
Sumar
Despre autor
Adriana Săftoiu (autor)
Adriana Saftoiu este absolventa a Facultatii de Litere, sectia Romana-Spaniola, a Universitatii din Bucuresti. A fost jurnalist, purtator de cuvint al Guvernului Radu Vasile intre 1998 si 2000, consilier al Presedintelui Romaniei si purtator de cuvint al Administratiei Prezidentiale in perioada 21 decembrie 2004 – 30 martie 2007 si membru in Parlamentul Romaniei, de unde, in ianuarie 2012, si-a dat demisia de onoare.
In prezent este managerul propriei firme de P.R. si comunicare. A mai publicat Vocile puterii. De vorba cu purtatorii de cuvint (2007) si Jurnal de campanie (2009).

Recomandari

Parerea cititorilor