Domeniu: Științele educației -> Studii și eseuri
Colecție: COLLEGIUM -> Științele educației
Număr pagini: 144
ISBN: 973-9248-58-6
Tip ediție: broșată
Format: 147x205
An apariție: 1997
Constantin Cucoș
Minciună, contrafacere, simulare. O abordare psihopedagogică
Stoc epuizat
Daca psihologia se intereseaza de mitomanie ca proces psihic, iar logica se ocupa de contradictiile si erorile gindirii, pedagogia ignora in schimb acest aspect. Constantin Cucos incearca sa acopere lacunele respective, printr-o cercetare minutioasa si competenta.
.00 RON
Varianta tiparită
Adaugă in coș
Adaugă la favorite
Sumar
Despre autor
Constantin Cucoș (autor)

Constantin CUCOŞ este profesor universitar în cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei şi director al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, de circa 22 de ani, în cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi. Dintre lucrările publicate la Editura Polirom menţionăm: Educaţia. Dimensiuni culturale şi interculturale (2000), Pedagogie (1996, 1997, 1998, 2000, 2002, 2006, 2014), Timp şi temporalitate în educaţie. Elemente pentru un management al timpului şcolar (2002), Informatizarea în educaţie. Aspecte ale virtualizării formării (2006), Teoria şi metodologia evaluării (2008), Educaţia. Iubire, edificare, desăvîrşire (2008), Educaţia. Experienţe, reflecţii, soluţii (2013), Educaţia estetică (2014), Educaţia. Reîntemeieri, dinamici, prefigurări (2017) şi Istoria pedagogiei. Idei şi doctrine pedagogice fundamentale (2001, 2017). Este autorul a peste 200 de studii în volume colective sau reviste de specialitate. Domenii de competenţă: formarea formatorilor, filosofia educaţiei, pedagogia culturii, educaţia religioasă, pedagogia interculturală.

Recomandari

Parerea cititorilor
mai multe comentarii..
Lasa un comentariu
Trebuie sa fii logat pentru a putea lasa un comentariu. Log in