Domeniu: Științele educației -> Calculatoare şi tehnologie
Științele educației -> Studii și eseuri
Colecție: ȘTIINȚELE EDUCAȚIEI -> Structuri, conținuturi, tehnici
Număr pagini: 216
ISBN: 973-46-0295-0
Tip ediție: broșată
Format: 160x235
An apariție: 2006
Constantin Cucoș
Informatizarea în educație. Aspecte ale virtualizării formării
Stoc epuizat
„Revolutia informatica” a schimbat din temelii modelul clasic de transmitere a cunoasterii. Cartea este prima lucrare pedagogica dedicata tratarii in extenso a noii paradigme din educatie, in consens cu perspectiva informatizarii, si raspunde actualelor restructurari din programele de invatamint, inclusiv cerintelor privind formarea cadrelor didactice. Este prezentata intreaga tipologie a situatiilor educationale care implica utilizarea tehnologiilor virtuale pentru a ameliora calitatea invatarii, prin facilitarea accesului la resurse si servicii, precum si a schimburilor si a colaborarii la distanta.
18.78 RON
Varianta tiparită
Adaugă in coș
Adaugă la favorite
Sumar
Virtualizarea educatiei – determinari, fundamente, perspective • Mondializarea si informatizarea procesului educativ • Cybercultura si avatarurile invatarii in era internetului • Catre un nou mediu de invatare: comunitatea virtuala • E-learning-ul si resursele sale formative • Educatia deschisa la distanta – o ipostaza a virtualizarii educatiei
Despre autor
Constantin Cucoș (autor)

Constantin Cucoş s-a născut în localitatea Osoi-Comarna, judeţul Iaşi, în 1958. Este absolvent al Facultăţii de Filosofie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, promoţia 1985. În 1994 a obţinut titlul de doctor în ştiinţele educaţiei la universitatea ieşeană, cu o lucrare de filosofia educaţiei. Este profesor universitar în cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei şi director al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi. Lucrări publicate: Pedagogie şi axiologie (Editura Didactică şi Pedagogică R.A., 1995), Educaţia religioasă. Conţinut şi forme de realizare (Editura Didactică şi Pedagogică, 1996), Minciună, contrafacere, simulare. O abordare psihopedagogică (Editura Polirom, 1997), Educaţia religioasă. Repere teoretice şi metodice (Editura Polirom, 1999; ediţia a II-a, 2009), Educaţia. Dimensiuni culturale şi interculturale (Editura Polirom, 2000), Pedagogie (Editura Polirom, 2000; ediţia a II-a, 2002; ediţia a III-a, 2014), Timp şi temporalitate în educaţie. Elemente pentru un management al timpului şcolar (Editura Polirom, 2002), Informatizarea în educaţie. Aspecte ale virtualizării formării (Editura Polirom, 2006), Teoria şi metodologia evaluării (Editura Polirom, 2008), Educaţia. Iubire, edificare, desăvîrşire (Editura Polirom, 2008), Educaţia. Experienţe, reflecţii, soluţii (Editura Polirom, 2013), Educaţia estetică (Editura Polirom, 2014), Educaţia. Reîntemeieri, dinamici, prefigurări (Editura Polirom, 2017). Este autor a peste 200 de studii în volume colective sau reviste de specialitate. Domenii de competenţă: filosofia educaţiei, pedagogia culturii, educaţia religioasă, pedagogia interculturală.

Recomandari

Parerea cititorilor
mai multe comentarii..
Lasa un comentariu
Trebuie sa fii logat pentru a putea lasa un comentariu. Log in