Domeniu: Științele educației -> General
Colecție: COLLEGIUM -> Științele educației
Număr pagini: 288
ISBN: 973-683-642-8
Tip ediție: broșată
Format: 160x235
An apariție: 2001
Constantin Cucoș
Istoria pedagogiei. Idei și doctrine pedagogice fundamentale
Stoc epuizat
Autorul face o introducere in istoria celor mai reprezentative idei sau doctrine pedagogice. El se adreseaza, in primul rind, studentilor din colegiile pedagogice, celor de la sectiile de pedagogie si psihologie, dar si invatatorilor, institutorilor si profesorilor de diferite specialitati, interesati de evolutia teoriilor despre educatie.
11.46 RON
Varianta tiparită
Adaugă in coș
Adaugă la favorite
Sumar
Antichitatea clasica • Pedagogia crestina • Educatia in gindirea Parintilor Bisericii si a filosofilor crestini • Renasterea si reforma • Pedagogia clasic • Reactii la pedagogia clasica • Pedagogia experimentala • Secolul copilului
Despre autor
Constantin Cucoș (autor)

Constantin Cucoş s-a născut în localitatea Osoi-Comarna, judeţul Iaşi, în 1958. Este absolvent al Facultăţii de Filosofie, Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi, promoţia 1985. În 1994 a obţinut titlul de doctor în ştiinţele educaţiei la universitatea ieşeană, cu o lucrare de filosofia educaţiei. Este profesor universitar în cadrul Facultăţii de Psihologie şi Ştiinţe ale Educaţiei şi director al Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic din cadrul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi. Lucrări publicate: Pedagogie şi axiologie (Editura Didactică şi Pedagogică R.A., 1995), Educaţia religioasă. Conţinut şi forme de realizare (Editura Didactică şi Pedagogică, 1996), Minciună, contrafacere, simulare. O abordare psihopedagogică (Editura Polirom, 1997), Educaţia religioasă. Repere teoretice şi metodice (Editura Polirom, 1999; ediţia a II-a, 2009), Educaţia. Dimensiuni culturale şi interculturale (Editura Polirom, 2000), Pedagogie (Editura Polirom, 2000; ediţia a II-a, 2002; ediţia a III-a, 2014), Timp şi temporalitate în educaţie. Elemente pentru un management al timpului şcolar (Editura Polirom, 2002), Informatizarea în educaţie. Aspecte ale virtualizării formării (Editura Polirom, 2006), Teoria şi metodologia evaluării (Editura Polirom, 2008), Educaţia. Iubire, edificare, desăvîrşire (Editura Polirom, 2008), Educaţia. Experienţe, reflecţii, soluţii (Editura Polirom, 2013), Educaţia estetică (Editura Polirom, 2014), Educaţia. Reîntemeieri, dinamici, prefigurări (Editura Polirom, 2017). Este autor a peste 200 de studii în volume colective sau reviste de specialitate. Domenii de competenţă: filosofia educaţiei, pedagogia culturii, educaţia religioasă, pedagogia interculturală.

Recomandari

Parerea cititorilor
mai multe comentarii..
Lasa un comentariu
Trebuie sa fii logat pentru a putea lasa un comentariu. Log in