Domeniu: Științele educației -> Educaţia adulţilor şi formarea continuă
Colecție: COLLEGIUM -> Științele educației
Număr pagini: 192
ISBN: 978-973-46-7849-5
Tip ediție: broșată
Format: 160x235
An apariție: 2019
Ioan Neacșu
Neurodidactica învățării și psihologia cognitivă. Ipoteze. Conexiuni. Mecanisme
În stoc

„Mentalul uman este abordat în lucrarea de față din perspectiva introducerii unor paradigme noi în neurodidactica învățării privind rezultatele unor cercetări din neuropsihologie, neurobiologie, neuroștiințe cognitive și didactică funcțională. Prezentăm cititorului elemente de igienă și ecologie a minții implicate în învățare, asimetria relativă a funcțiilor emisferelor cerebrale, rolul neuronilor-oglindă în învățarea prin imitație, învățarea motrică prin scheme performante ș.a. Pe scurt, vom înțelege mai bine esența expresiei brain based learning. Lucrarea este utilă cadrelor didactice, elevilor, specialiștilor și tuturor celor interesați de reforme inovative în educație, învățămînt și formare.” (Ioan Neacșu)

34.95 RON
Varianta tiparită
Adaugă in coș
Adaugă la favorite
Sumar

Culorile, ingrediente pentru o neuroterapie naturală • Cunoașterea personalității subiecților și relevanța mediilor de învățare • Mecanisme funcționale în învățare. Abordări tradiționale și nontradiționale • Diferențierea calității învățării prin metodologii didactice interactive • Fenomenologii negative în psihismul uman: nevoia de reconstrucție

Despre autor
Ioan Neacșu (autor)

Ioan Neacşu (n. 1945), prof. univ. dr. la Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Universitatea din Bucureşti. Predă cursuri de psihologia educaţiei, metode şi tehnici de învăţare, psihopedagogia creativităţii, teorii şi practici ale învăţării la adulţi, managementul proiectelor de cercetare. Stagii de formare şi perfecţionare în SUA (Harvard), Israel, Marea Britanie, Austria, la UNESCO şi Banca Mondială. Doctor Honoris Causa al Universităţii „Ovidius”, Constanţa, membru asociat al Academiei Oamenilor de Ştiinţă, România, membru corespondent al Academiei Americano‑Române de Arte şi Ştiinţe. Autor, coautor sau coordonator a peste 40 de volume şi peste 150 de studii şi articole ştiinţifice, în reviste de specialitate din ţară şi din străinătate. Dintre cele mai recente volume publicate la Polirom menţionăm: Educaţia la Centenar (coord. în colab., 2018), Psihologia educaţiei (coord., 2018) şi Metode şi tehnici de învăţare eficientă (2015).

Recomandari

Parerea cititorilor
mai multe comentarii..
Lasa un comentariu
Trebuie sa fii logat pentru a putea lasa un comentariu. Log in